Další vydané knihy

25.03.2021 18:52

Osmou knihou, která vyšla v závěru roku 2020 je kniha povídek Milenci umírajícího času.

Po krátké pauze vyšly v závěru března 2021 další dvě knihy. Tou devátou je kniha glos a literárních úvah Kdo říká, že stáří je moudré? 

Desátou knihou je soubor mých vybraných básní pod názvem Okno do zahrady. Kniha je členěna do čtyř 

oddílů od mých patnácti let, až do dnešních dnů. 

Začal jsem psát poměrně brzy, někdy kolem patnácti, šestnácti let. Ale moje hlavní literární aktivity se datují až do počátku devadesátých let, kdy po změně režimu a počátku našeho podnikání jsme mohli se ženou uskutečnit své cestovatelské plány. jak už jsem psal v předchozím článku, v roce 2014 a 2015 vyšly tři cestopisy - ze Středomoří, Předního východu a z Egypta. 

Další, a doufám, že ne poslední můj cestopis, vyšel v červenci 2021. Jmenuje se Střípky z domova i ze světa a je to taková pestrá mozaika ze světa Předního východu, Středomoří a také z domova. Stejně, jako u předchozích cestopisů, věnuji v těchto knihách velkou pozornost historii, která je mým celoživotním koníčkem. Tato kniha vyšla v grantu města Litoměřice a bude mít svůj slavnostní veřejný křest v září t.r.

Dlouho jsem váhal, zda mám útržky vzpomínek na dobu dávno zmizelou, dát do knižní podoby. Nakonec jsem to učinil a vůbec toho nelituji. Kniha Výprava do ztraceného času vyšla v srpnu t.r. a má zatím úspěch. Je to, zatím kniha dvanáctá. Pokud bude štěstí a zdraví stát ruku v ruce nade mnou, nebude to určitě poslední moje literární aktivita. Pro ilustraci pár fotografií: