Zase ten Matuška

09.07.2022 12:36

Silně ovlivněn Matuškovým Eldorádem, jsem si dnes pustil jinou jeho píseň s  nádherným textem Ivo Fischera. Vystavuji se sice nebezpečí, že si tu píseň budu zase celý týden jen pro sebe broukat, ale za ten prožitek to stojí. Tím spíš, že sluchadla skoro úplně kompenzují moji sluchovou vadu, a já si tak mohu po letech v pohodě vychutnat nejen text, ale i krásnou a nezkreslenou melodii. Holt, objevil jsem opět stránky Karaoke a na chvíli jsem jim zcela podlehl.

Co všechno bylo vlastně tehdy, v roce 1969? Dcera měla dva roky, já špinavé montérky, rotačka dělala 100 decibelů kraválu a v republice byli nastěhovaní okupační Rusáci.  A pak tu byl ale i Matuška.

 

Pojď se mnou, lásko má, a dej se vést,
pár šípků v údolí tam bude kvést,
pojď se mnou, lásko má, i v houštinách
jsou cesty k návratům na rodný práh.